مقالات فن بیان

دوره فن بیان در ساری | با بیش از 10 سال سابقه آموزش

فن بیان و سخنوری، شاید یکی از اصطلاح هایی است که این روز ها خیلی مد شده و بسیاری از انسان ها در زندگی روزمره خود از آن بهره می برند، به گونه ای که بسیاری از آن ها توانسته اند به کمک فن بیان برای خود بازار خوبی بسازند.

فن بیان چیست؟ | 1# بهترین راه های یادگیری فن بیان و سخنوری کدامند؟

استاد حامد سهراب زاده می فرماید: بیش از 10 سال  است که از اولین جلسه کلاس های فن بیان در موسسه آوای سخن می گذرد.
این موسسه جزء اولین موسساتی است که دوره های فن بیان و سخنوری را برگزار کرده و امروز در مهر ماه سال 1400 به طور یقین می توانیم بگوییم، 10 سال است که از اولین دوره فن بیان در شهر زیبای ساری، واقع در استان مازندران می گذرد و در طی این 10 سال بیش از 107 دوره برگزار شده است که به طور تقریبی 35 نفر در هر دوره حضور داشته اند.

[aparat id=”ZNiXI”]

کلاس فن بیان ساری

استاد حامد سهراب زاده می فرماید: من خدا را شاکرم بابت این که توانسته ام در هر ترم این تعداد هنر آموز را در کنار خود داشته باشم.
خوب است بدانیم این کلاس ها برای عده زیادی از افراد کمتر از معجزه نخواهد بود، زیرا به کمک این دوره ها توانسته اند شعاع ارتباطات خود را گسترش دهند، هر چند ممکن است مفهوم فن بیان برای بسیاری از ما انسان ها  قابل درک نباشد، اما پس از آموزش متوجه خواهیم شد که بدست آوردن اطلاعات در هر زمینه ای می تواند نقش حیاتی در زندگی ما ایفا کند.

تهیه پکیج دوره فن بیان به صورت مجازی هم اکنون از سایت توانا

به گفته استاد سهراب زاده، دنیای امروز به شدت یک دنیای علمی شده است و افرادی که دیمی به زندگی خود ادامه می دهند، موفقیت های بزرگ و دست آورد های بزرگ زندگی را قطعا تجربه نخواهند کرد.
در دوره های فن بیان در ساری به ما آموزش داده می شود که چگونه با دیگران ارتباط برقرار کنیم و چگونه بر استرس و اضطراب خود به هنگام سخن گفتن غلبه کنیم.

موسسه آوای سخن

اموزشگاه فن بیان در ساری

در یکی از مقالات مرتبط با موضوع فن بیان نوشته شده است که انسان های مقیم آمریکا به هنگام سخنرانی و مذاکره در میان جمعیت، استرس مرگ آوری را تجربه خواهند کرد و به سختی می توانند در مقابل جمعیت صحبت کنند.
همچنین در دوره های آموزشی فن بیان تکنیک های گفتار، باید ها و نباید های گفتار آموزش داده می شود تا بدانیم از چه تکنیک های باید به هنگام سخن گفتن استفاده کنیم تا شیوایی کلام خود را حفظ کرده و رساتر و بهتر با دیگران ارتباط برقرار کنیم.

[aparat id=”YW1Hs”]

یکی از نکات مهم که در کلاس های فن بیان در ساری به شما آموزش داده می شود، دایره لغات است. عده زیادی از افراد در ذهن خود می دانند که چه می خواهند بگویند، اما نمی توانند بر زبان خود آن را جاری سازند، این افراد به دلیل برخوردار بودن از سطح کم دایره لغات قادر به بیان خواسته های خود نخواهند بود.

در کلاس های فن بیان ما به شما یاد داده می شود که چگونه می توانید دایره لغات خود را افزایش دهید و از چه لغاتی، چگونه و در چه جایگاهی استفاده کنید. در نتیجه باید بگویم در کلاس های فن بیان ما به شما آموزش داده می شود که چگونه می توانید ویژگی های یک ارائه موفق را بیاموزید و سخنرانی های موفقیت آمیز را تجربه کنید.

مقالات حوزه فن بیان که پیشنهاد میشود مطالعه نمایید :

یادگیری فن بیان و سخنوری به چه علت ضرورت دارد؟ | 5 ایده یادگیری فن بیان

فن بیان در مازندران

به جرات میتوان گفت مدرس این دوره قدیمی ترین فرد در مازندران برای تدریس دوره های فن بیان و توسعه فردی و ارتباطات است.
موسسه آوای سخن یا سایت توانا از سال های دور در این حوزه فعالیت کرده و با سابقه ترین موسسه در برگزاری دوره ها و همچنین در تولید مقالات سایت توانا در حوزه ی فن بیان هستند. همچنین اگر نمی توانید به صورت حضوری در کلاس فن بیان مازندران در شهر ساری شرکت کنید مییتوانید در صفحه ی خرید دوره فن بیان قسمت اول تمامی فصل های دوره ی فن بیان که در همین سایت به فروش میرسد را مشاهده نمایید. همچنین مقالات فن بیان را از سایت توانا از دست ندهید. تمامی مطالب سایت رایگان است.

مقالاتی که ممکن است برای شما جالب باشند:

آموزش فن بیان و گویندگی چیست؟ 10 نکته ای که حتما باید بدانیم

فن بیان کودکان و نوجوانان در ساری

ما بر این باوریم بهترین زمان برای به دست آوردن مهارت های سرنوشت ساز و آینده ساز در سنین زیر 10 سال خواهد بود. موسسه آوای سخن با بیش از 700 دانش آموز زیر 10 سال در شهر ساری اولین مجموعه ای بوده است که کلاس های تخصصی در این زمینه را برگزار کرده است و امروز این دانش آموزان قطعا بهتر از دیگر دانش آموزان با معلم ها و همکلاسی های خود ارتباط برقرار میکنند و در کلاس ها به راحتی کنفرانس ارائه می دهند.

سر فصل های کلاس فن بیان در ساری

 

کلاس های فن بیان ساری در موسسه آواس سخن در 8 جلسه دو ساعته، هفته ای یک روز برگزار می شود.

سرفصل های ترم اول کلاس فن بیان در ساری عبارت است از

 

شناخت ارتباطات احتماعی

غلبه بر اضطراب و استرس در هنگام سخن گفتن

تکنیک های گفتار و فن بیان

باید ها و نباید ها در گفتار

مبحث افزایش دایره لغات

ویژگی یک ارائه موفق

سرفصل های ترم دوم کلاس فن بیان در ساری

 

ارتباط غیر کلامی که شامل دو بخش است : زبان بدن در اجتماع و زبان بدن در سخنرانی

تعریف نقش هنر سخنوری

اصول و فنون مذاکره

آغاز و پایان در سخنرانی

شخصیت شناسی

ترم دوم هم 10 جلسه دو ساعته است.

راه های ارتباطی با ما

شما عزیزان می توانید علاوع بر مراجعه حضوری به موقعیت جغرافیایی که در بالا برای شما قرار داده شده است، با شماره تلفن های زیر تماس بگیرید و جزئیات کلاس های موسسه آوای سخن را به اطلاع شما برسانیم.

شماره تماس : 01133118603

همچنین به این شماره تلفن هم میتوانید تماس بگیرید یا به واتساپ موسسه پیام ارسال نمایید : 09901663035

چگونه فن بیان خود را تقویت کنیم ؟
راه های تقویت فن بیان کودکان
3 تکنیک غلبه بر اضطراب و استرس در فن بیان و سخنوری چیست؟
قدرت کلام در ۱۰ روز (مخصوص افراد با کلاس)
4.9/5 - (31 امتیاز)
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

‫51 دیدگاه ها

  1. چقدر عالی من میخواستم تو کلاسای فن بیان شرکت کنم متاسفانه نشد ولی حتما تو اولین فرصت اینکارو میکنم.فقط سوالی که داشتم این بود که در رابطه با اعتماد به نفس حین صحبت کردن هم تو کلاسا کار میشه؟

    1. سلام دوست عزیز
      بله صد در صد درباره اعتماد به نفس در سخنرانی کامل صحبت میشود

  2. من در کلاس های فن بیان ساری شرکت کردم خیلی توصیه میکنم توی ساری کلاس فن بیان بهتر پیدا نمیکنین

    1. سلام بله در موسسه فن بیان دوره های فوق العاده ای از فن بیان برگزار میشه

  3. بنده در دوره مقدماتی فن بیان ثبت نام کردم و مشتاقانه منتظرم که کلاس ها شروع بشه 😍

  4. کلاسای موثری هستش در رابطه با فن بیان
    توصیه میکنم برای یکبار هم شده تجربه کنند😊

  5. من خیلی دنبال آدرس کلاس فن بیان ساری بودم
    بعد کلی پرس و جو به این رسیدم که اینجا بهترینه شک نکنین

  6. از اینکه کد تخفیف میدین برای کلاس های حضوری فن بیان خیلی خوشم اومد. درواقع اگه یه نفر شرکت کنه 3 نفر دیگه میتونن دوره فن بیان رو از سایت انلاین با تخفیف بخرن

  7. من کلاس فن بیان در ساری رو شرکت نکردم اما دوره آموزشی فن بیان رو خریدم
    خیلی دوره خوب و جامعی بود

  8. هم موسسه آوای سخن و هم آقای سهرابزاده در آموز های فن بیان عالی هستن
    با آرزوی بهترین ها برای این تیم خوب

  9. من واقعا شاکی هستم از این موسسه-من تاریخ ۱۹ فروردین ثبت نام کردم برای کلاس فن بیان و گفتن اواخر اردیبهشت کلاس شروع میشه و مبلغ کلاس ۴میلیون بود و خیلی شیک ۳ میلیون گرفتن از من- و هنوز خبری از کلاس نیست-هردفعه زنگ میزنم یک ماه یک ماه عقب میندازن و الان تیر ماهه…اولا پشیمونم از اعتمادم ب این مجموعه -چون بابت بیانه دلیلی نداشت ۳میلیون بگیرن-الانم هنوز هیچ پاسخگو جدی نیستن و با تمام ذوق ثبت نام کردم که شرکت در کلاس داشته باشم و الان بیشتر انگیزه ایی برای شرکت ندارم جز اینکه تو ذوقم خورده…

  10. I have been browsing on-line more than 3 hours nowadays, but I never found any fascinating article like yours. It is beautiful worth enough for me. Personally, if all site owners and bloggers made excellent content as you probably did, the internet will probably be a lot more useful than ever before.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا