سمینار رایگان خارجی

سمینار اثر مرکب از دارن هاردی منتظر شماست !

همان طور که از قبل در توانا گفتیم، دارن هاردی مشاور موفقیت و نویسنده کتاب محبوب اثر مرکب است، این شخص با برگزاری سمینار فراتر از اثر مرکب به بیان مطالبی پرداخته است که در کتاب اثر مرکب از آن ها سخن نگفته است.
دارن هاردی می گوید: هیچ چیز مانند تلاش و سخت کوشی انسان را به موفقیت نمی رساند به همین دلیل، سمینار  خود را با شعار هیچ راه میانبری وجود ندارد برگزار کرد.

شاهکار دارن هاردی (فراتر از اثر مرکب)

دارن هاردی در شاهکار خود، یعنی اثر مرکب بر این اعتقاد است که تصمیمات و یا قدم های کوچک هر انسانی منجر به تغییرات بزرگ در آینده ی او می شود، این دانشمند بزرگ موفقیت های حال حاضر خود را در تلاش ها و سخت کوشی های گذشته خود می بیند.

داشتن یک برنامه منظم و دقیق برای رسیدن به هدف، یکی از  مهم ترین اصول موفقیت، از نظر دارن هاردی است، اگر بتوانیم برنامه ی دقیق و منظمی داشته باشیم، می توانیم در طول  زمان هر فردی را شکست دهیم. یک قدم هر چند کوچک، می تواند در طول زمان ما را به موفقیت های بزرگی در زندگی برساند.

از نظر دارن هاردی کلید طلایی موفقیت داشتن یک برنامه منسجم و دقیق و البته متدوام است، پس به این ترتیب ما می توانیم هر فردی را در هر زمینه ای شکست دهیم، زیرا از اصول اثر مرکب در زندگی خود پیروی کردیم.

 

دارن هاردی در سمینار اثر مرکب با ما از دنیای شگفت موفقیت سخن می گوید و در هر سمینار جداگانه در های جدیدی را به روی ما می گشاید، پس همراه او هستیم تا دنیای شگفتی او را دریابیم.

سمینار دارن هاردی

آن چه دارن هاردی در سمینار خود بیان می کند، تنها چیز هایی است که در زندگی خود تجربه کرده است، زیرا این فرد کودکی سختی داشته، بنابراین زمانی که می‌گوید، درد و رنج انسان را قوی می‌کند، باید حرف او را باور کنیم.
دارن هاردی می‌گوید به استقبال شکست بروید و تا می‌توانید شکست بخورید، خوب است توصیه‌ او را بپذیریم، چون خود او شکست‌ هایش را با عشق در دفترچه‌اش یادداشت می‌کرد.

دارن هاردی در سمینار های خود مثال‌هایی از خود بیان کرد که به ملموس‌ترین شکل ممکن نشان می دهد که حرف‌های او دروغ نخواهد بود و هر آن چه که بیان شده در زندگی واقعی خود تجربه کرده است. در واقع او توصیه‌های را بیان کرده است که در زندگی خود به چنین جایگاهی رسیده است.

دارن هاردی در سخنرانی خود امید دروغین نمی‌دهد، او می‌گوید، درد و رنج همیشه هست و راه گریزی از آن ها وجود نخواهد داشت، پس باید بین درد بد و درد بد تر یکی را انتخاب کنیم، به گفته ی او زندگی شوخی نخواهد بود، پس اگر امروز سهل‌انگاری کنیم، روزی می‌رسد که حسرت چنین روزهایی را خواهیم خورد.

دارن هاردی، در سخنرانی خود ما را از تله‌هایی که ممکن است در زندگی گرفتار آن ها شویم، آگاه می‌کند، او سعی می‌کند واقعیت‌ها را پیش‌روی ما قرار دهد و توصیه‌های مفیدی به ما ارائه دهد تا چشم ما را بر روی واقعیت های دنیا باز کند.

Rate this post
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا