روانشناسی عشق

نشانه های عاشق شدن مردان مغرور چیست ؟ | نشانه دلباختگی مردان

مردان مغروردر عاشق شدن سبک ویژه ای دارندکه باید آن ها را شناسایی کنید . گرچه درک مردان عاشق کمی سخت است ولی مشخصه های رفتاری زیادی وجود دارد که به طور ناخود آگاه می تواند عاشق بودن افراد مغرور را نشان دهد.

حرکات پسر عاشق مغرور

1- مردان مغرور در کنار شما احساس شادی و نشاط می کنند ، دائماً لبخند می زنند و می خندند.

2- مردان مغرور عاشق حتی اگر وقتی هم نداشته باشد به خاطر مشغله کاری ، ولی روزهای تعطیل برای شما وقت می گذرانند.

3- چشمان مرد عاشق کاملاً نشان دهنده هیجان او و توجه  او به شماست .وقتی مردمک چشمان مرد مغرور بزرگ شود یعنی او عاشق شده است . حتی طرز نگاه کردنش به شما نیز متفاوت است و همیشه در خلوت طوری که متوجه نیستید به شما نگاه می کند.

4- او به کارها و فعالیت هایی که شما به آن علاقمند هستید روی خوش نشان می دهد و با شما همراهی می کند.

5- او به طور غیر ارادی ممکن است دستان شما را بگیرد و آن را لمس می کند که تحت تأثیر احساس اوست و قطعاً برای ایجاد صمیمیت بیشتر انجام می شود.

6- مردان مغرور به هر بهانه ای برای شما هدیه می خرند و سعی می کنند شما را خوشحال کنند. چون بلد نیستند خیلی احساسات خود را بیان کند ولی از این طریق به شما نشان میدهند.

7- برای شما نامی مستعار که حاکی از صمیمیت باا شما ست را نتخاب می کنند و با آن نام حسشان را به شما انتقال می دهند.

8- حتی پیش دوستانش از شما تعریف می کنند و دوستانش وقتی شما را می بینند می گویند که فلانی از شما خیلی تعریف می کند و همیشه حرف شما را می زند. این هم حاکی از عشق آن مرد مغرور است.

9- مرد مغرور وقتی که زیاد حرف می زند و راجع به همه چیز صحبت می کند یعنی عاشق شماست.

10- وقتی که کنار شما می نشیند احساس آرامش می کند، حتی زمانی که خودش مشکل هم دارد.

نشانه های دلباختگی مردان

  • مردان دلباخته هنگام تصمیم گیری شما را در نظر می گیرند.
  • برای شناهت بهتر شما، کنجکاوی می کند و سوالاتی در ذهن دارد که باید بپرسد.
  • یکی از نشانه های مرد مغرور عاشق این است که به صورت غیر مستقیم سعی در خوشحالی شما دارد.
  • از حرکات مرد عاشق می توان به این نکته اشاره کرد که شما را هیچ وقت قضاوت نمی کند.
  • یک از حرکات مرد عاشق مغرور این است که همیشه از دور یا گوشه کناری به شما توجه می کند و سعی در حفظ امنیت شما دارد و این برایش بسیار مهم و ارزشمند است.
  • یکی از نشانه های دلباختگی مردان این است که هر وقت شما به کمک احتیاج دارید او اولین نفر است و همیشه خودش را به شما می رساند.
  • مرد دلباخته از به آغوش کشیدن شما بسیار لذت می برد و با این کار به آرامش خوبی می رسد.
  • میزان دلباختگی و عاشق بودن مرد را می توان از میزان کاری که برای شما انجام می دهد سنجید.
چگونه عاشق شویم؟ | تاثیر عشق بر روح و جسم انسان

زبان بدن پسر عاشق

پسر عاشق یا مردی که عاشق شما باشد، سعی می کند با چشم، ارتباط مستقیمی با شما برقرار کند. برقراری ارتباط چشمی یکی از مهم ترین و اولین نشانه های زبان بدن در یک مرد عاشق است.
دومین نکته در زبان بدن پسر عاشق، این است که خیلی تلاش در خنداندن شما دارد و هراز گاهی بعد ار نگاه چشمی یک لبخند کوچکی هم که شده، به شما می زند. به شوخی های شما هرچقدر هم بی مزه باشد میخندد . سعی می کند شمارا بخنداند.
مرد عاشق و دلباخته، سعی می کند به شما نزدیک شود. این نزدیکی به صورت فیزیکی و یا وقت گذراندن بیشتر می‌تواند صورت گیرد.
پسر عاشق، همیشه برای شما بهترین لباس هایش را میپوشد و بهترین عطرهایش را برای شما استفاده می کند. بعضی وقت ها سر به سر شما می گذارد و سعی در شوخی های کودکانه دارد.

اگر به مباحث روانشناسی عشق علاقه مند هستید می توانید از سایت توانا مقالات مختلف دیگر در این حوزه را مطالعه بفرمایید.

نشانه های مرد عاشق در محیط کار

نشانه های متفاوتی وجود دارد که می توان فهمید پسری یا مردی در محیط کار از شما خوشش آمده است. پسر سعی می کند زیاد در معرض دید شما باشد و به شما نزدیک شود. ممکن است به طور مثال دست بر صندلی شما بگذارد یا وقتی با شما صحبت می کند یا شما با او حرف می زنید، دست ها را روی میز گذاشته و کمی به سمت جلو بیایید تا با توجه بیشتر و در فاصله کمتری با شما سخن بگویید. خیلی مواقع که شما حواستان شاید گرم کار باشد به شما خیره می شود و شما را زیر نظر می گیرد. 
به بهانه های مختلف سعی می کند با شما صحبت کند. شاید در حد خودکار گرفتن یا سوالات عادی پرسیدن.
مرد دلباخته شما سعی می کند زیاد از خودش برای شما صحبت کند، و شما را در جریان کارهایش قرار بدهد. از شما نظر بپرسد و جوری رفتار کند که خیلی پخته تر و بالغ تر به نظر برسد. بعضا سعی می کند در کارها به شما کمک کند و اگر مشکلی داشتید اولین نفر برای رفع مشکل ش

نشانه های پنهان در حرکات مرد عاشق

  1. مرد عاشق معمولا راز های خود را به شما میگوید و این نکته را هم حتما به شما یادآوری می کند که شما تنها کسی هستید یا جرو محدود افرادی هستید که این راز را می دانید.
  2. پسر عاشق معمولا نسبت بع علایق شما واکنش مثبت نشان می دهد. مثلا اگر شما بگویید که به کتاب های روانشناسی علاقه دارید، یا برای شما کتابی در این حوزه تهیه می کند یا از شما میخواهد کتابی که دوست داشتید را معرفی کنید که بخواند. یا به طور مثال از رفتن به یک کافه خاص در شهر لذت می برید، از شما میخواهد که یک بار هم باهم به آن کافه برویم.
  3. حل مشکلات شما ! اگر به او بگویید که دچار مشکل شده اید، خیلی ذهنش درگیر می شود که این مشکل را حل کند و به شما کمک کند. مشکل شما را مشکل خودش می داند و تمام تلاشش را برای حل مشکل شما خواهد کرد.
  4. در لحظات سخت خودش را می رساند. پسر عاشق منتظر نمی ماند تا به او بگویید که نیاز به کمکش دارید، هر چه قدر هم که مشغله داشته باشد، خودش را برای مشکل شما می رساند.
  5. درباره شما با دوستانش صحبت می کند. اگر همکار هستید، حتما از اذیت های دوستانش می توانید متوجه شوید که درباره شما با دوستانش صحبت کرده است. یا اگر شما را به جمع دوستانش دعوت کند، می توانید متوجه شوید که راجب شما با دوستانش صحبت کرده یا نه. معمولا پسر های عاشق احساسشان راجع به شما را به دوستانشان می گویند.

چگونه مردان مغرور را دلباخته خودمان بکنیم؟

اول از همه باید بدانیم مردان مغرور معمولاً افراد خود شیفته ای هستند که حال ثابت ندارند چون تیپ شخصیتی آنها اینگونه است . این افراد همواره دنبال برتری جویی هستند. پس باید با سیاست و تدبیر با اینگونه افراد برخورد کرد تا بتوان آنها را عاشق خود کرد.

اول از همه شما باید اعتماد به نفس و امتیازات خود را بالا ببرید مثلاً جایگاه اجتماعی ، ظاهر فیزیکی، تحصیلات و …

یادتان باشد مرد مغرور باید همیشه در تاریکی بماند و از علاقه و هدف شما خبر نداشته باشد . شما هم نباید به او چیزی بگویید و به او احساس کنجکاوی بدهید تا به سمت شما قدم بردارد و این فکر در ضمیر ناخود آگاه او باید شکل بگیرد که خواهان ارتباط با شماست.

اگر او متوجه شود که شما عاشق او شده اید او سریعاً کاری می کند که نشان دهنده برتری جویی اوست . او دائماً به دنبال توجه است و البته علاقه ای به همه افراد ندارد .باید بدانید ارزش از نظر او چگونه ارزیابی می شود شاید بگویید: ثروت، تحصیلات، اندام جایگاه اجتماعی و …

بنابراین سعی کنید به فرد مغرور بی توجه باشید زیرا بسیار او را ناراحت می کند و سعی می کند به هر ترفندی برتری خود را به شما ثابت کند و حتی شاید سعی در تخریب شخصیت شما هم بکند .پس بهترین کار این است که یک تناقص رفتاری داشته باشید .یعنی هم یک توجه ویژه و هم یک بی توجهی را در رفتارتان بوجود آورید تا نتیجه گیری هدف و رفتار شما برایش گنگ ، مبهم و سخت شده و در او ایجاد دوگانگی بوجود آید.

بنابراین عاشق کردن مردان مغرور سخت ولی شدنی است .ولی همواره باید پر قدرت و قوی باشید. اعتماد به نفس قوی و عزت نفس بالا داشته باشید تا دچار شکست عشقی نشوید.

با مردان بی توجه چه برخوردی باید داشته باشیم؟

مردان مغرور بی توجه به همسر

وقتی مرد عاشق زنی می شود برایش همه کار می کند، حتی با زمین و زمان می جنگد تا او را به دست آورد .وقتی که او را بدست آورد بعد از مدتی نسبت به او سرد و بی توجه می شود که این موضوع برای زن بسیار آزار دهنده است که باعث ایجاد تنفر و خشم در وجود زنان می شود.

ابتدا باید سعی کنید کمی رمز آلود رفتار کنید، همیشه به خواسته های او جواب مثبت ندهید . سعی نکنید به تمام حرفهای غیر منطقی او عکس العمل نشان دهید. این باعث توجه مردان  مغرور خواهد شد . خیلی مدبرانه و با سیاست او را به چالش بکشید. پس سعی کنید اول به خود احترام بگذارید و حد و مرزی برای خود مشخص کنید .همچنین به ویژگی هایی شخصیتی خود هم بها دهید . به طرز لباس پوشیدن، ظاهرتان، و بهداشت توجه ویژه داشته باشید. با ادب، متعهد ، با گذشت و صادق باشید.
مردان مغرور معمولاً این صفات پسندیده زنان را بسیار دوست دارند. همچنین توجه به ویژگی های ظاهری هم برایشان بسیار مهم است. بعضی زنان وقتی عاشق می شوند برای مردشان هر کاری می کنند تا عشقشان را به او ثابت کنند حال آنکه خوب بودن بیش از اندازه باعث دلسردی و بی توجهی مرد می شود  .خود را در موضع ضعف قرار ندهید،.مردان از زنان وابسته و زنانی که نمی توانند از پس خودشان برآیند و نیازمند دائمی آنها هستند بسیار فراری هستند .پس سعی کنید خودتان بدنبال اهداف، آرزوها و رویاهایتان باشید و برای خود لحظات شاد و نشاط بخشی به همراه دوستان فراهم کنید. مردان از زنان گله ای ، غرغرو و نق نقو به شدت بیزارند چون آنها را خسته می کنند و انرژی آنها را می گیرند.
پس سعی کنید زمانی که آرام است به او حرف هایتان را بگویید ، او را سرزنش نکنید و دوستانه گوشزد کنید که نیاز به امنیت او دارید.
این کاملا طبیعی است.
بی توجهی همسر امروزه خیلی رایج شده است ولی زنان با کمی صبوری و رفتار صحیح می‌توانند این مسائل و مشکلات را حل کنند و عشق و محبت را در رابطه اشان جاری سازند.

 مهمترین تکنیک های رفتار با مردان مغرور کدام است؟

معمولاً مردان مغرور به دیگران توجهی ندارند ، احساس خود بزرگ بینی دارند و می توانند خیلی راحت به دیگران ضربه روحی وارد کنند. مرد ان مغرور معمولاً لبخند نمیزنند با چهره‌ای جدی به افراد نگاه می‌کنند ،بسیار نسبت به دختر ها بی تفاوت هستند و فقط به نیازهای خودشان اهمیت می دهند. آنها هیچ وقت نظر منفی نمی‌دهند و به چیزی حساسیت هم نشان نمی دهند مهمترین خصلت های آن ها این است که هیچ وقت چشمانشان از عشق و برق نمیزند ،.هیجان زده نیست و بی قرار عشق و دوست داشتن کسی نیست. مردان مغرور کارهای شان را خودشان به تنهایی انجام می‌دهند و از کسی نظرخواهی نمی کنند . این کاملا نشان‌دهنده خودخواهی آنهاست . اگر به پسر مغرور جواب منفی دهید او شما را برای همیشه ترک خواهد کرد و به هیچ عنوان از شما درخواستی نخواهد کرد . باید گفت که از مردان مغرور نباید انتظار عشق و محبت و مهربانی داشت  . البته گاهی وقت ها برای این که دختری را جذب خود کنند بسیار مشتاقانه عمل می کنند.

آنها فکر میکنند که دوست داشتن و عشق و محبت فقط خاص زنهاست . در حقیقت آنها هستند که انتخاب می کنند تا زنان را به کنیزی قبول کنند.

باید در نظر داشت که آنها هیچ توجهی به احساسات ندارند و برای هیچ زنی ارزش و احترام قائل نیستند . پس اولین کاری که بکنید این است که  باید به ظاهر و آراستگی خود اهمیت دهید و شیک پوش باشید .به هیچ عنوان مهربانانه تحمل نکنید . روی خود کار کنید و بدانید که آنچه مهم است فقط خودتان هستید و به او یادآوری کنید که دنیا حول محور او نمی چرخد و باید از این توهم بیرون آید. لحن و کلامتان باید ملایم و مهربان باشد ولی به او توجه زیادی نکنید.

 چطور با مرد یا  مردان مغرور تعامل موثر و درستی داشته باشیم؟

تعامل کردن با مردان مغرور سخت است.

۱-باید به مردان مغرور یادآوری کنید که رفتار مغرورانه آن ها باعث ناراحتی و آزردگی خاطر شما می شود تا بتوانید در آن ها احساسی به وجود آورید که  این موضوع را درک کنند.

۲- در موقع صحبت کردن او را سرزنش نکنید ،زیرا تاثیرگذار نیست  .بنابراین باید آرام و صبور باشید و جلوی خشم و عصبانیت خود را بگیرید تا بتوانید با گفت‌وگو  اورا متوجه اشتباهاتش بکنید.

۳- گاهی اوقات باید او را متوجه غرور بیجایش بکنید و به او بفهمانید که خیلی اوقات او خودخواه بود ه و به نظر شما هیچ توجهی نداشته است.

۴- با دوستان تان بیرون بروید .چون باعث می شود که او متوجه احترام و توجه دیگران به شما بشود و خودش هم تصمیم بگیرد رفتار محترمانه ای با شما داشته باشد.

۵- سعی کنید با زوج های شاد و خوشبخت بیرون بروید تا او متوجه شود که آنها چگونه با هم رفتار می‌کنند و چقدر با هم صمیمی و دوست هستند .شاید متوجه اشتباهات خود شود.

۶- همیشه با او خوش مشرب و خوش رو نباشید. گاهی اوقات لازم است که سرد  باشید و ناراحتی خود را نشان دهید و به او بگویید که از رابطه تان احساس شادی نمی‌کنید .مردان مغرور لیاقت مهربانی را ندارند..

۷- اگر نتوانستید رفتار او را تغییر دهید تا جایی که ممکن است به پیام ها و تماس های او پاسخ ندهید تا کمی به خود بیاید.

۸- این را هم باید بدانید که رفتار مردان مغرور یک شبه تغییر نخواهد کرد و مدت زمان زیادی لازم است  تا بتوانند تغییر کنند..به تدریج روی اخلاق و رفتار آن ها کار کنید.

۹- اگر نتوانستید رفتارهای مردان مغرور را تغییر دهید سعی کنید از دوستانشان  کمک بگیرید .ولی با احتیاط عمل کنید.

۱۰- اگر نتوانستید رفتارش را تغییر دهید و او  دائماً مقاومت نشان می‌دهد وشما هم واقعاً دیگر تحمل رفتارهای او را ندارید و تمام راه ها را رفته اید و به نتیجه نرسیده اید  پس سعی کنید ابتدا نزد مشاور خانواده رفته و از او کمک بخواهید .ولی در غیر این صورت به احساس تان توجه کنید، شاید جدایی بهترین گزینه باشد.

مقالات مرتبط :

روابط عاشقانه در زندگی مشترک به چه معنا است؟| چگونه روابط عاشقانه را در زندگی عملی سازیم؟
خصوصیات یک زن ایده آل از نظر مردان چیست؟
چگونه عشق ورزیدن را بیاموزیم ؟
5/5 - (1 امتیاز)
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

‫19 دیدگاه ها

  1. Whats up are using WordPress for your site platform? I’m new to the blog world but I’m trying to get started and set up my own. Do you need any html coding knowledge to make your own blog? Any help would be really appreciated!

  2. Thanks for another informative blog. Where else could I get that kind of information written in such an ideal way? I have a project that I am just now working on, and I have been on the look out for such info.

  3. I have not checked in here for some time since I thought it was getting boring, but the last few posts are great quality so I guess I will add you back to my everyday bloglist. You deserve it my friend 🙂

  4. I have been exploring for a bit for any high quality articles or weblog posts in this sort of area . Exploring in Yahoo I ultimately stumbled upon this website. Studying this info So i am happy to express that I’ve a very just right uncanny feeling I found out exactly what I needed. I most indisputably will make sure to do not forget this web site and provides it a glance on a relentless basis.

  5. What i don’t understood is actually how you’re not actually a lot more well-liked than you may be right now. You’re very intelligent. You realize thus significantly on the subject of this subject, made me in my view imagine it from a lot of various angles. Its like women and men aren’t interested unless it is something to do with Woman gaga! Your personal stuffs excellent. All the time take care of it up!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا