شناخت ذهن

صلح با خویشتن – ترجمه ای از آتلانتیک

صلح با خویشتن چگونه میسر است؟ در این مقاله سعی داریم به این موضوع مهم بپردازیم.

یادگیری نحوه صلح با خویشتن، آرامش ذهن و ایجاد صلح داخلی

زمانی که در افکارتان غرقی هستید متعجب می شوید که چگونه می توانید ذهن نا آرامتان را آرام کنید. از آنجا که یادگیری نحوه استراحت ذهنتان می تواند منافع زیادی را برای سلامتی شما به ارمغان بیاورد، توانا پیشنهاد می کند ادامه مطلب را با دقت بیشتری بخوانید و چنددقیقه از وقتتان را صرف خواندن این درس کنید.

در اینجا چند نکته ساده برای چگونگی آرامش ذهن شما وجود دارد، که در دوره شناخت ذهن توانا به آن می پردازیم.

1- صلح با خویشتن از طریق مراقبه


مدیتیشن در چند را مختلف به شما کمک می کند تا ذهنتان را آرام کنید.یک جلسه تمرین می تواند فیزیولوژی شما را آرام کند و ذهن شما را آرام کند اما جلسات متعدد در طولانی مدت می تواند به شما کمک کند احساس تنش کمتری در هنگام مسائل استرسزایی که ممکن است درآینده رخ دهد داشته باشید.مدیتیشن می تواند تمامی افکار آزاردهنده ای که باعث استرستان می شود را پاک کند و شما را در برابر عوامل استرس زا مقاوم تر کند.

نقش مراقبه در صلح با خویشتن

2- صلح با خویشتن به روش بازسازی شناختی


بازسازی شناختی یک استراتژی است که به شما نشان می دهد که با تغییر الگوهای ذهنی ای که معمولا در پاسخ استرس نشان می دهید، چگونه می توانید ذهنتان را آرام کنید. از آنجایی که ما به عوامل استرس زا که یک تهدید برای سلامتی هستند واکنش نشان می دهیم، اگر بتوانیم نحوه درکمان از شرایط را تغییر دهیم و به طور مثبث تر و دقیق تری به مسائل نگاه کنیم قادر خواهیم بود کمی ذهنمان را آرام کنیم

3- مجله قدردانی


یکی از مواردی که « به ذهن شما آرامش می دهد » و موثر است این است که تمرکز خود را از آنچه که باعث استرس و نا آرامی ذهنتان می شود بردارید و به جای آن به همه چیزهایی که باید از آن سپاس گزار باشید فکر کنید. تحقيق در مورد قدرداني نشان مي دهد که پرورش نگرش قدرداني مزاياي زيادي را به همراه مي آورد وداشتن یک لیست قدرداني راه آساني براي انجام اين تغيير در تمركز است. پس از چند هفته، شما باید خودتان را در جایگاهی پیدا کنید که قادر باشید برای همه چیز در زندگیتان قدردان باشید ونه آنکه برای هر مسئله استرس داشته باشید، احساس سپاسگذاری را تا چند هفته متوالی تقویت کنید خواهید دید که چقدر بر آرام شدن ذهنتان تاثیرگذار است. 

4- با یک دوست خوب صحبت کنید:

دریافت حمایت اجتماعی از دوستان مورد اعتماد می تواند به شما در پردازش آنچه شما احساس می کنید کمک کند و شما را با هجوم ایده های جدید و مفید برای مدیریت استرس هایتان مواجه کند،. به همین دلیل حفظ یک حلقه حمایت از دوستان مهم است. صحبت کردن با یک محرم اسرار مورد اعتماد میتواند به ارامش ذهنتان کمک کند وهمچنین شفافسازی ای که برای عملکرد بهتر نیاز داشتید را به شما عرضه می کند. در مورد حمایت اجتماعی بیشتر بیاموزید و فراموش نکنید که دوست خوبی نیز باشید!

5- مدیریت استرس


یادگیری بیشتر در مورد مدیریت استرس وعوامل استرس زا و داشتن چند عادت مداوم که باعث از بین بردن استرس می شود می تواند به شما برای داشتن ذهن آرام تری کمک کند زیرا شما احساس راحتی خیال بیشتری برای رسیدگی به امورمی کنید. پیشنهاد می کنم بخش مدیریت استرس سایت توانا را با دقت مطالعه بفرمایید.

 

Rate this post
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

‫12 دیدگاه ها

  1. What i don’t realize is in truth how you are now not really a lot more smartly-liked than you may be right now. You’re very intelligent. You recognize thus considerably on the subject of this subject, made me individually consider it from a lot of numerous angles. Its like women and men are not involved except it?¦s something to accomplish with Woman gaga! Your own stuffs great. At all times care for it up!

  2. The next time I learn a blog, I hope that it doesnt disappoint me as a lot as this one. I mean, I know it was my choice to learn, but I truly thought youd have something attention-grabbing to say. All I hear is a bunch of whining about one thing that you could repair if you werent too busy looking for attention.

  3. Today, while I was at work, my sister stole my apple ipad and tested to see if it can survive a 25 foot drop, just so she can be a youtube sensation. My apple ipad is now destroyed and she has 83 views. I know this is entirely off topic but I had to share it with someone!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا