مطالب داغ

چگونه در سال 1401 وام فوری بگیریم

دریافت وام از بانک‌ها یکی از راه‌های دسترسی به مقدار زیادی از پول است که نیاز ضروری به آن وجود دارد. دریافت وام کار ساده‌ای نیست. اقدام برای دریافت وام در اغلب مواقع با شکست رو‌به‌رو می‌شود. تعداد افرادی که می‌توانند شرایط لازم برای دریافت وام را فراهم نمایند زیاد نیست. یکی از روش‌های موفقیت در دریافت وام این است که از شرایط اعطای وام همه بانک‌های کشور آگاهی کافی داشته باشیم. در این مطلب به پرسش چگونه وام بگیریم، پاسخ خواهیم داد.

دریافت وام‌های یک روزه یا وام‌های بدون ضامن یکی از مطلوب‌ترین روش‌های دریافت وام برای متقاضیان است. اهمیت این مسئله خود را در شرایطی که نیاز فوری به پول وجود دارد و دسترسی به شخصی که بتوان او را به‌عنوان ضامن به بانک معرفی کرد ممکن نباشد، خود را بروز می‌دهد. در این مطلب تلاش کردیم با استفاده از جدید‌ترین و آخرین مصوبات بانک‌ها اطلاعاتی درباره وام‌های بدون ضامن و وام‌های یک روزه دریافت کرد، اطلاعات کارآمدی بیان کنیم.

وام فوری بانک ملی

بانک ملی به همه افراد بالای 18 سال که دارای فیش حقوقی یا پروانه کسب باشند، وام 50 میلیون تومانی پرداخت می‌کند. علاوه بر گروه‌های ذکر شده، افرادی که رتبه اعتباری خوبی در سیستم بانکی کشور داشته باشند نیز می‌توانند از این وام استفاده کنند. وام یادشده همان وام خرید کالا است. برای دریافت وام خرید کالا دو راه وجود دارد. اولین راه این است که پیش‌فاکتور کالا‌های خریداری شده را به بانک ارائه کرده و وام را دریافت نمود. راه دوم نیز دریافت وام به شکل کارت اعتباری است که تنها می‌توان با آن خرید کرد.

پیش‌نیاز دریافت این وام داشتن یک حساب قرض‌الحسنه در بانک ملی است. در صورتی که رتبه اعتباری خوبی در سیستم بانکی داشته باشید می‌توانید تنها با ارائه یک ضامن این وام را دریافت کنید. افرادی که رتبه اعتباری مناسبی ندارند نیز می‌توانند با ارائه سه ضامن این وام را دریافت کنند. سود این وام 18 درصد بوده و بازپرداخت آن طی 36 ماه صورت می‌گیرد. بانک مبلغ 10 درصد از وام را نیز نزد خود مسدود نگه می‌دارد. مبلغ مسدود شده برای دریافت 50 میلیون تومان وام، 5 میلیون تومان خواهد بود.

وام فوری بانک رسالت

اگر می‌پرسید چگونه وام بگیریم، باید سری به بانک رسالت بزنید. بانک رسالت پرداخت وامی 60 میلیونی را در برنامه خود دارد که هرچند این وام، وام بدون سود شمرده نمی‌شود ولی سود کمی در ازای پرداخت وام توسط بانک دریافت می‌شود. برای دریافت این وام از بانک رسالت لازم است در این بانک یک حساب بانک داشته باشید. سپرده شما باید به مدت 3 تا 6 ماه در بانک باقی بماند. در مرحله بعد می‌توانید از طریق اینترنت بانک رسالت درخواست وام خود را ثبت کنید. پس از ثبت درخواست اعتبار سنجی مشتری آغاز می‌شود. در صورت تأیید اعتبار مشتری با مبلغ وام موافقت خواهد شد.

مدارک موردنیاز برای دریافت وام بانک رسالت

  • مدارک هویتی (شناسنامه و کارت ملی)
  • میانگین حساب در بانک رسالت و سایر بانک‌ها
  • فیش حقوقی و مدارک شغلی
  • سند مالکیت اموال و سهام، سود سهام و سود بانکی
  • مدارک و اسنادی که نشان‌دهنده تمکن مالی وام‌گیرنده باشد

وام فوری

وام فوری بانک صادرات

بانک صادرات نیز مانند بانک ملی وام خرید کالای 50 میلیون تومانی به متقاضیان واجد شرایط پرداخت می‌کند. دریافت این وام از بانک صادرات نیاز به سرمایه‌گذاری 10 درصد از کل میزان وام در بانک دارد. با ارائه پیش‌فاکتور اجناس خریداری شده متقاضیان می‌توانند این وام را به شکل چک از بانک صادرات دریافت نمایند. یکی از شرایط بانک صادرات برای پرداخت این وام عدم داشتن چک برگشتی و بدهی بانکی است. معرفی دو ضامن کارمند نیز جهت دریافت این وام الزامی است.

وام فوری بانک رفاه

با افتتاح حساب سرمایه‌گذاری بلندمدت در بانک رفاه می‌توان این وام را دریافت کرد. مبلغ دریافت این وام بین 80 تا 100 درصد مبلغ سرمایه‌گذاری شده در بانک است. این وام دارای سود‌ بازپرداخت تک‌رقمی است. علت این است که دریافت وام به ضمانت همان سپرده موجود در بانک انجام می‌شود. سپرده موجود در بانک نیز در طول مدت بازپرداخت وام شامل سود سپرده می‌شود. بازپرداخت این وام 36 ماهه است. افراد حقیقی باید حداقل پنج میلیون تومان و افراد حقوقی باید حداقل 10 میلیون تومان در بانک سرمایه‌گذاری کرده باشند.

وام فوری بانک ملت

بانک ملت یک وام 50 میلیون تومانی بدون نیاز به هیچ‌گونه پیش‌پرداخت و سرمایه‌گذاری در این بانک به متقاضیان واجد شرایط پرداخت می‌کند. محدودیت موجود برای دریافت این وام این است که با استفاده از آن تنها می‌توان از فروشگاه‌های اسنوا خرید کرد. عدم وجود بدهی بانکی و چک برگشتی از پیش‌شرط‌های دریافت این وام است. این وام هم به بانوان و هم به آقایان پرداخت می‌شود. در واقع این وام کمک هزینه مناسبی برای تهیه جهیزیه به حساب می‌آید.

چگونه وام بگیریم

دریافت وام مسئله چالش‌برانگیزی به نظر می‌رسد. البته راه‌هایی وجود دارد که روند دریافت وام را تسهیل کند. در دسترس داشتن ضامن‌های معتبر و سپرده مناسبی در بانک کمک شایانی به دریافت وام از بانک می‌کند. دقت داشته باشید که نیاز فوری به پول و دردسر‌های دریافت وام باعث افتادن در دام کلاه‌برداران نشود. عده‌ای با وعده‌های پوچ خرید و فروش وام از متقاضیان وام سوءاستفاده می‌کنند. این افراد با دریافت مبالغی در ازای اهدای وام پس از مدتی متواری می‌شوند و متقاضیان وام اندک سرمایه خود را نیز از دست می‌دهند.

 

5/5 - (1 امتیاز)
نمایش بیشتر

‫13 دیدگاه ها

  1. Hiya, I am really glad I’ve found this information. Today bloggers publish only about gossips and web and this is actually irritating. A good web site with interesting content, this is what I need. Thank you for keeping this site, I’ll be visiting it. Do you do newsletters? Cant find it.

  2. It’s a shame you don’t have a donate button! I’d most certainly donate to this superb blog! I suppose for now i’ll settle for bookmarking and adding your RSS feed to my Google account. I look forward to brand new updates and will share this site with my Facebook group. Chat soon!

  3. I’m extremely impressed along with your writing skills as well as with the structure on your weblog. Is this a paid topic or did you modify it yourself? Anyway stay up the nice quality writing, it’s uncommon to peer a great blog like this one nowadays..

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا