روابط زناشویی

نکات طلایی برای بالا بردن لذت جنسی چیست؟

امروزه پژوهش ها به اندازه ی کافی بر روی مسائل جنسی و خصوصا رسیدن به اوج لذت جنسی صورت گرفته است و کسی در مهم بودن آن شکی ندارد، از این رو، حفظ و بهبود آن نقش به سزایی در زندگی مشترک دارد. روابط جنسی بین زوجین در سلامت جسم و روح آن ها نقش مهمی دارد و موجب پایداری زندگی مشترک می شود. سکس تراپیستی به نام مری جو رپینی معتقد است که تحریک و رسیدن به اوج لذت جنسی می تواند هورمون سروتونین و اندروفین را در بدن آزاد کند که این دو هورمون می توانند سیستم عصبی بدن را تقویت کرده و استرس و اضطراب را به طرز معجزه آسایی کاهش دهند. در این مقاله ما نظرات متخصصان روانشناسی و هم چنین سکس تراپیست های متعددی را برای تان جمع آوری کرده ایم که به شما کمک می کند با رعایت نکات ذکر شده لذت جنسی خود و همسرتان را بالا ببرید.

حرف بزنید

زدن حرف های عاشقانه در طول رابطه ی جنسی باعث بالا بردن لذت جنسی شما می شود. دوست دارم، عاشقت هستم، خیلی خوش شانس هستم كه تو رو پیدا كردم، تو بهترین دوست من هستی، تو تنها کسی در این دنیا هستی كه می خواهم با او باشم، هیچ شخص دیگری مثل تو نیست، نمی دانم بدون تو چه كار كنم.. شما می توانید از این واژه ها برای بالا بردن لذت جنسی روابط خود استفاده کنید. با گفتن چنین جملاتی در حین رابطه می توانید همسرتان را از لحاظ روحی ارضا کنید. از نکات مهم رابطه جنسی لذت بخش می توان به صحبت های تحریک کننده اشاره کرد. تحریک فقط به نوع فیزیکی محدود نمی شود و نوع روانی نیز دارد، در زمان رابطه جنسی با زوج خود با صحبت های عاشقانه و صحبت های جنسی و حتی با شوخی در حین آمیزش او را تحریک کنید. باید از نظر لغات قوی باشیم که در حین این نوع کلام از لغت هایی مثل آلات جنسی و کلمات ناشایست استفاده نکنیم. اگر در این کار ضعف دارید می توانید از طریق کتاب های آموزشی و سایت های اینترنتی مهارت خود را افزایش دهید.

بالا بردن لذت جنسی و زنی در بغل همسرش در تخت خواب

اجازه ندهید که ترس و خجالت، شما را از داشتن یک نزدیکی گرم و لذت بخش محروم سازد. برای این کار در کمال آرامش، شما و همسرتان بنشینید و در مورد این که تمایل دارید از کدام واژه ها استفاه کنید، به توافق برسید. رو راست باشید و خجالت نکشید. می توانید با توصیف مراحل نزدیکی به زبان خود و تعریف و تمجید به نزدیکی خود هیجان بیشتری ببخشید.

نقاط حساس را تحریک کنید

نواحی شهوت ‌خیز مناطقی از بدن انسان می‌ باشد که دارای حساسیت بالایی بوده و نوازش این مناطق ممکن است به خیال پردازی جنسی، برانگیختگی جنسی و اوج لذت جنسی منجر شود. بهتر است بدانید که نواحی حساسی از بدن وجود دارد که لمس آن ها می تواند باعث تحریک همسر شما شود و نهایت لذت را ببرد. در انسان از نقاط خیلی حساس شهوانی نقطه جی نام دارد که در زنان کلیتوریس در واژن است و در مردان درون مقعد جای دارد که با تحریک این نقطه می‌توان به اوج لذت جنسی دست‌ یافت. بهتر است نقاط حساس بدن عشق تان را در رابطه جنسی بشناسید تا بهترین و لذت بخش ترین رابطه جنسی را داشته باشید. تحریک درست این نقاط می تواند لذت جنسی را چند برابر کند و باعث بالا بردن لذت جنسی شود. البته باید دقت کنید که نقاط لذت بخش بدن در اشخاص فرق دارد و می بایست کم کم بخش های حساس بدن خود و شریک جنسی تان را بشناسید. در مردان تحریک با بوسیدن دهان و لب، نوازش و بوسه پشت گردن، ماساژ کیسه بیضه، قسمت داخلی ران، بوسیدن و نوازش نوک سینه، تحریک گوش ها صورت می گیرد.

بالا بردن لذت جنسی و زوجی که همدیگر را در تخت خواب بغل کردند

خانم ها بیشتر از مردان قسمت های تحریک پذیر بدن شان را می شناسند. به علت این که خانم ها علاقه بیشتری به معاشقه و بازی پیش از شروع فعالیت جنسی دارند که همین امر موجب پیدا کردن سایر بخش های لذت آور بدن شان می شود. سر و گردن، گوش (لاله)، لب، سینه، شکم (ناف)، کمر، باسن از نقاط حساس بدن خانم ها می باشد و این نکته فراموش نشود که خانم ها حتی بیشتر از خود فعالیت جنسی به تحریک زبانی قسمت واژن اهمیت می دهند.

کارهای جدید وهیجان انگیز انجام دهید

مطالعات بسیاری نشان می ‌دهد که انجام رفتارهای هیجان انگیز زوجین در کنار هم دوپامین موجود در مغز را تحریک کرده و همین مسئله شما را از نظر جنسی نیز تحریک می‌ کند. به همین منظور استفاده از یک روش و حالت همیشگی می تواند باعث شود که جذابیت آن حالت یا پوزیشن به مرور زمان کاهش پیدا کند. هم چنین زمانی که  در یک رابطه طولانی‌ مدت هستید، به آن عادت می‌ کنید، مشخص است که نمی‌ توانید هر وقت این هیجان از بین رفت، شریک زندگی‌ تان را عوض کنید اما عوامل زیادی وجود دارند که می توانید آن ها را تغییر دهید تا باعث بالا بردن لذت جنسی خود شوید. لباس های محرک جنسی بر تن کنید،  ناز کنید عشوه گری، برقصید بازی کنید تا عطش شوهرتان بیشتر شود. اگر از نقطه ای آغاز می کنید برای بوسیدن یا..، مدام وقفه ایجاد کنید و مجددا از نقطه دیگر از بدن آغاز کنید یا هم چنین به عنوان مثال، موقعیت جدید، زمان جدید، مکان جدید و تنوع در حالات جنسی حال و هوای هر دوی شما را عوض می کند و باعث افزایش لذت جنسی شما می شود. متاسفانه بسیاری از زوجین در نهایت به 3 الی 4 حالت جنسی بسنده می کنند. برای این که به رابطه تان شور و نشاط ببخشید می توانید ذهن خلاق خودتان را به کار بگیرید. برای رابطه جنسی تان برنامه ریزی کنید و از تجربه ی ایده های جدید در کنار هم لذت ببرید.

روی تنفس تان متمرکز شوید

آیا می دانید شیوه تنفس بر روابط زناشویی تاثیر می گذارد؟ یکی از راه های انتقال انرژی جنسی از طریق نفس تان است. تنفس منظم رسیدن به ارگاسم را دیر تر کرده و زوجین ارگاسم بهتر و قوی‌ تری خواهند داشت. حبس کردن نفس در طول مقاربت توسط مردان و زنان کار اشتباهی است. باید با تمرکز بر تنفس، انرژی بیشتری را برای رابطه زناشویی مهیا کنید. تنفس عمیق باعث افزایش لذت جنسی شما می شود. زمانی که زن و مرد در اثر کنش جنسی تحریک می‌ شوند، تپش قلب دو جنس سریع تر می‌شود و فشار خون در بدن افزایش می ‌یابد. در این هنگام نفس را وارد بدن کنید. با چند شماره کوتاه دم و با همان زمان، باز دم بگیرید. همان طور که نفس می کشید می توانید حس کنید که چه تغییراتی در بدن تان به طور طبیعی ایجاد می شود. شناخت این تغییرات به شما در بالا بردن لذت جنسی و رابطه طولانی تر کمک می کند.

زوجی شاد در تخت خواب

تنفس صحیح باعث افزایش میزان اکسیژن در ماهیچه ها می شود که در نتیجه، بدن شما آرامش بیشتری پیدا می کند. زمانی که به خوبی نفس خود را پرورش دهید، به مرور هنگام روابط جنسی قدرت بیشتری داشته و دیر تر ارضا می شوید. طبق تحقیقات صورت گرفته اگر به نفس کشیدن مانند کاری که در کلاس یوگا انجام می دهید، یا هنگام دویدن یا هر گونه فعالیتی ورزشی دیگر که در آن نیاز به کنترل تنفس دارید نگاه کنید، خیلی سریع می توانید با همین شیوه مشکل خودتان را حل کنید.

ریلکس کنید

همان طور که می دانید استرس و اضطراب در زندگی جنسی شما تاثیر گذار است و مسلما کم بودن میل جنسی احتمال رسیدن به ارگاسم را پایین می آورد. به همین منظور بهتر است که هر مشکلی دارید پشت در اتاق خواب تان جا بگذارید زیرا همان طور که می دانید رابطه زناشویی یک تجربه لذت بخش است. وقتی زوجین دارای اضطراب عملکرد جنسی هستند داشتن این رابطه نمی تواند چندان برای آن ها لذت بخش باشد. مثلا در مردان به صورت افکاری مانند: اگر نتوانم همسرم را ارضا کنم و در رختخواب عملکرد خوبی نداشته باشم! اگر نتوانم به اندازه کافی نعوظ پیدا کنم! اگر زود انزال باشم! و امثال این ها. در خانم ها این افکار به این صورت است: اگر همسرم از اندامم رضایت نداشته باشد! اگر بوی بدنم را دوست نداشته باشد! آیا ممکن است به بیماری مقاربتی مبتلا شوم؟ آیا ممکن است این رابطه به بارداری منجر شود؟ البته که بسیاری از این نگرانی ها و ترس ها به جا و منطقی هستند و باعث می شود که فرد بیشتر موارد بهداشتی را رعایت کند اما بسیاری از نگرانی هایی که در بالا مطرح شده کاملا غیر منطقی و بیجا بوده و هیچ نتیجه ای جز استرس و اضطراب برای افراد ندارد.

بالا بردن لذت جنسی و زوجی ریلکس در تخت خواب

لازم به ذکر است بسیاری از خانم ها برای این که به لذت جنسی برسند نیاز به وقفه و آرامش دارند زیرا فشار احساسی بر واکنش جنسی اثر منفی دارد. پس قبل از این که رابطه جنسی را شروع کنید برای این که یک رابطه با کیفیت و رضایت بخش با همسر خود را تجربه کنید با هم حمام بروید و دوش آب گرم بگیرید، موسیقی ملایم گوش دهید، کتاب بخوانید، یا هر کاری که می دانید رضایت هر دوی شما را در بر دارد انجام دهید. ریلکس کردن به رسیدن به ارگاسم کمک زیادی می کند و باعث بالا بردن لذت جنسی می شود.

مقالات مرتبط با این نوشتار :

اختلال سادیسم جنسی به چه معنا است؟ + آسیب های حاصل از اختلال سادیسم جنسی چیست؟
اختلال عورت نمایی به چه معنا است؟ | درمان اختلال عورت نمایی چگونه است؟
رابطه جنسی چیست؟ + فواید و دلایل رابطه جنسی چیست؟
Rate this post
نمایش بیشتر

‫17 دیدگاه ها

  1. Today, I went to the beach with my children. I found a sea shell and gave it to my 4 year old daughter and said “You can hear the ocean if you put this to your ear.” She placed the shell to her ear and screamed. There was a hermit crab inside and it pinched her ear. She never wants to go back! LoL I know this is completely off topic but I had to tell someone!

  2. I discovered your blog site on google and check a few of your early posts. Continue to keep up the very good operate. I just additional up your RSS feed to my MSN News Reader. Seeking forward to reading more from you later on!…

  3. I do believe all of the ideas you have presented on your post. They are very convincing and will definitely work. Still, the posts are very short for beginners. May you please prolong them a bit from subsequent time? Thanks for the post.

  4. What i don’t realize is if truth be told how you’re now not actually much more neatly-preferred than you might be right now. You are so intelligent. You realize thus considerably on the subject of this subject, produced me personally consider it from numerous varied angles. Its like women and men aren’t interested until it?¦s one thing to accomplish with Girl gaga! Your personal stuffs nice. At all times take care of it up!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا