قدرت عادت

عادت های مهم زنان مشهور و موفق دنیا چه هستند؟

همه ی ما می دانیم که هر موفقیتی نتیجه ی تلاش انسانی است که آنرا بدست آورده. انسان های موفق سبک زندگی موفقی دارند. داشتن عادت های خوب و مفید در زندگی به آنها کمک کرده که به انچه می خواستند، دست یابند. اما عادت ها علاوه بر دست آوردهایی که برایمان دارند، باورهای مان را هم می سازند و از این جهت دارای اهمیت هستند. بنابراین مجموع عادت و باور که سازنده ی فکر ماست، می تواند نتیجه عادت های ما باشد. به این جهت دارای اهمیت است که عادت های زنان مشهور را بدانیم و با الگو برداری از آنها، راه درستی را در پیش بگیریم.


۱- زنان مشهور دنیا به خودشان اعتماد و باور دارند

زنان موفق، خودشان را باور دارند و می دانند برای موفقیت باید روی خودشان به تنهایی حساب کنند. آنها منتظر نیستند که کسی راه را به آنها نشان دهد و یا برایشان راهی هموار شود. آنها شروع می کنند و در طی مسیر می آموزند و تجربه کسب می کنند.

چرا باید شاد باشیم؟ + ۱۴ عادت زنان شاد و موفق چیست؟


۲- خانم های موفق جهان صبور هستند

به خودشان زمان می دهند و نمی خواهند که همه چیز را بسرعت بدست آورند.آنها می دانند که موفقیت یک شبه بدست نمی آید و در واقع قبل از اینکه شخصی به دستاوردی برسد باید سالها تلاش کند. آنها صبور هستند و آرام.


۳- انعطاف پذیرند

زنان مشهور و موفق دنیا زندگی های آسانی ندارند اما با مشکلات خود کنار می آیند. آنها مشکلات را راهی برای کسب تجربه می بینند و در دل آنها به دنبال خوشبختی و موفقیت خود هستند. آنها در مقابل مشکلات خود انعطاف پذیرند.


۴- زنان مشهور دنیا ریسک پذیرند

از مهمترین عادت های زنان مشهور، ریسک پذیری آنهاست. آنها امنیت خود و زندگیشان را برای اهدافشان به خطر می اندازند. آنها خودشان را به این مسئله عادت می دهند که هر روز را با یک ماجرا و ابهام، شروع کنند.
دنیل کولدینگ، از طراحان موفق در حوزه ی دکوراسیون منزل در نیویورک می گوید: اینکه بدانی موفقیتت کاملا به خودت بستگی دارد بعضی وقت ها باعث وحشت آدم می شود، اما من با دنیا عوضش نمی کنم.


۵- پر دل و جرات هستند

زن شجاع

چیزی که یک زن موفق را از اطرافیانش متمایز می کند، هوش و استعداد خاص او نیست، بلکه پر دل و جرات بودن اوست. زنان موفق در شرایط سخت و چالش هایی که مدام با آنها مواجه می شوند به جای ترسیدن، جرات به خرج می دهند و پیش می روند.


۶- زنان مشهور دنیا کمک می طلبند

انسان های موفق می دانند برای توسعه و پیشرفت در کارهایشان نیاز دارند از انسان های دیگری که خبره و ماهر در کارشان هستند کمک بگیرند. آنها یک سیستم حمایتگر حرفه ای دارند تا در کارهایی که بلد نیستند، به آنها کمک کنند و شخص مناسب را به آنها معرفی کنند.


۷- خانم های موفق خلاقیت دارند

داشتن خلاقیت منجر به تمایز و خاص بودن می شود. رفتن مسیری که دیگران رفته اند و انجام دادن کاری که آنها انجام داده اند، نتایج مشابه به بار می آورد و منجر به موفقیت چشمگیری نمی شود. برای ایجاد موفقیت باید متمایز بود و خلاقیت بخرج داد. زنان موفق عادت به خلاق بودن را در خود تقویت کرده اند.


۸- اهل سفر هستند

سفر از عادت های خوب برای رسیدن به موفقیت است. در سفر ضمن اینکه می توان بسیار آموخت، تجربه های زیادی هم بدست می آید. همچنین با دیدن مناظر و طبیعت مناطق مختلف می توان به آرامش و خلاقیت رسید.


۹- پیگیر هستند

عادت پیگیر بودن و جا نزدن در کسب موفقیت از اهمیت زیادی برخوردار است. زنان موفق تا نرسیدن به نتیجه دلخواه شان دست از تلاش برنمی دارند.آنها به خودشان می گویند یا بی خیال شو یا ولش نکن. آنها معتقدند به این جمله که: برنده ها همان بازنده هایی هستند که پا پس نکشیدند.

۱۰- زنان مشهور دنیا همدل هستند

زنان موفق عادت به همدلی و همراهی با دیگر خانم ها دارند. آنها علاوه بر اینکه برای سایر زنان الهام بخش هستند، به آنها در صورت نیاز کمک می کنند.


۱۱- کارآفرین هستند

زن کارآفرین

زنان موفق منتظر نیستند تا کار و موفقیت به سراغ آنها بیاید. آنها برای خود کار و فرصت مناسب ایجاد می کنند. اگرچه در این راه شکست می خورند اما شکست ها برای آنها پله های پیروزی ست که برای بدست آورن موفقیت باید طی کنند.


۱۲- خانم های موفق شور و نشاط دارند

داشتن اشتیاق و انرژی و نشاط فراوان از عادت های رفتاری زنان موفق است. آنها هر روزشان را با شور و نشاط آغاز می کنند چون به دنبال کارهایی می روند که کاملا به آنها عشق می ورزند.
تلما گلدن، مدیر و سرپرست موزه نیویورک می گوید: موفقیت یعنی اینکه انسان اشتیاق به کارش را با هدفی عمیق پیوند دهد.


۱۳- سرکش و جسور هستند

زنان مشهور دنیا اغلب سرکش هستند و زیر بار حرف زور نمی روند. آنها یاد گرفته اند که چگونه از خودشان محافظت کنند و اجازه نمی دهند دیگران و شرایط محیط ، چیزی را به آنها تحمیل کند. آنها همچنین جسارت نه گفتن دارند. آنها اهمیتی نمی دهند که دیگران چه می گویند و حرفهای نا امید کننده دیگران را نشنیده می گیرند.
جانت ماک، نویسنده، مجری شوهای تلویزیونی می گوید: همیشه به ما یاد داده اند که خودمان را با شرایط وفق بدهیم، با همه چیز بسازیم و همرنگ جماعت شویم. من شیفته ی زن هایی هستم که بر این افکار غلبه می کنند و پایشان را فراتر می گذارند.


۱۴- نظم و برنامه ریزی دارند

داشتن نظم و ترتیب از عادت های بسیار مفید زنان موفق است. آنها برای کارهایشان برنامه ریزی زمانی دارند و کارهایشان را اولویت بندی می کنند. داشتن نظم و برنامه آنها را از سردرگمی نجات می دهد و سرعت کارشان را بالا می برد. همچنین موجب می شود انرژی کمتری برای کارهایشان صرف کنند.

Rate this post
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

‫11 دیدگاه ها

  1. A large percentage of of the things you state happens to be supprisingly precise and it makes me wonder the reason why I hadn’t looked at this with this light before. This piece really did turn the light on for me as far as this specific topic goes. But there is one particular factor I am not really too comfy with and whilst I make an effort to reconcile that with the central idea of your position, allow me observe just what the rest of the visitors have to say.Well done.

  2. you are in reality a just right webmaster. The web site loading speed is incredible. It sort of feels that you are doing any unique trick. Furthermore, The contents are masterpiece. you have done a magnificent task in this topic!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا