ایجاد تغییر در زندگی

چه کسانی در زندگی تغییر می کنند؟

در مقاله گذشته درباره ی این صحبت کردیم که چرا بعضی ها تغییر نمی کنند ؟ وقتی دلیل تغییر نکردن را پیدا کنیم، می توانیم به این سمت و سو حرکت کنیم چگونه تغییر کنیم و این که چه کسانی تغییر می کنند؟ به گفته ی اپرا وینفری:

بزرگ ترین کشف تاریخ، این است که انسان می تواند با تغییر نگرش خود، آینده را تغییر دهد.

[aparat id=”bkKa2″]

چه کسانی تغییر می کنند ؟

 

مهم ترین دلیل تغییر، نگرش انسان درباره این است که باید تغییر کند.

تغییر در زندگی چیست ؟ | فرمول هایی برای تغییر و رسیدن به موفقیت

خیلی ها می خواهند تغییر کنند، اما آیا این جمله را درک کردند که تغییر نگرش مهم ترین و اولین قدم برای تغییر است. در ادامه به 7 دسته از آدم هایی که آماده تغییر هستند می پردازیم.

1.کسانی که ایمان دارند قربانی تقدیر نیستند

همه ی ما در زندگی یک سری باید ها و نباید ها داریم و یا یه سری اشتباهات داشتیم و داریم. هر شخصی در زندگی خودش شرایط خاص خودش را دارد، پس فرق است بین کسی که نوک قُله به دنیا آمده است و کسی که پای کوه دنیا آمده و باید راه تا نوک قله را برود. ممکن است کسی در خانواده فقیر به دنیا آمده باشد و به طور مثال از نعمت پدر محروم باشد، اما فردی در یک خانواده ثروتمند چشم به جهان گشوده باشد. همه ی انسان ها فراز و نشیب های طولانی را می گذرانند و قالب آدم ها خودشان را در آن شرایط زندانی می کنند و تا وقتی که محبوس در شرایطی که در آن زندگی می کنیم هستیم هیچ وقت به سراغ تغییر نخواهیم رفت. جمله ای که این افراد نیاز دارند با خود تکرار کنند این است:

من قربانی تقدیر نیستم
استاد تغییر باشم یا قربانی تقدیر ؟ + چگونه تغییر کنیم

باید بخواهید از زندانی که در آن هستید خودتان را آزاد کنید و تغییر کنید.

2.کسانی که همواره به فکر ارتقاء شخصیت خود هستند

آدم های پیرامون ما ابتدا شخصیت ما را می پذیرند و سپس خود ما را. کسی که به فکر تغییر است باید ابتدا شخصیت خودش را اتقاء دهد و از خودش و رفتار و شخصیت خودش این تغییر را آغاز کند. باید به این نکته برسیم که نیاز داریم خودمان را تغییر دهیم و شخصیت خود را ارتقاء دهیم.

کسی که می خواهد تغییر اتفاق بیوفتد، باید ابتدا به فکر ارتقاء شخصیت خودش باشد.

این برند شخصی است که زندگی ما را می سازد. دنیای آینده ما دنیای برند های شخصی است. باید به این فکر کنیم که ما چقدر به فکر ارتقاء شخصیت خود هستم.

3.کسانی که الگوی موفقیتی دارند

همه ی ما دوست داریم که اتفاق های بزرگی را رقم بزنیم، اما هستند انسان های بزرگی که قبل از ما اتفاق های بزرگ را رقم زده اند. وقتی ما الگوی موفقیتی برای خودمان در نظر بگیریم، خودمان را شبیه به آن آدم می کنیم و خودمان را به آن شخص نزدیک می کنیم. به طور مثال از طریق اینستاگرام افراد و الگوهای شاخص و موفق را می توانیم دنبال کنیم.

4.کسانی که در این راه همراه دارند

همسر ما می تواند یک همراه خوب برای تغییر باشد، یک دوست خوب که همراه ما است، می تواند ما را در مسیر ارتقاء شخصیت، رشد و در مسیر تغییر، راهنمایی کند.

5.کسانی که به امکانات توجه نمی کنند

بسیاری از ما فکر می کنیم برای تغییر نیاز به صدها میلیون تومان پول و یه شرکت بزرگ و یه ماشین آخرین مدل داریم و تا این امکانات نباشد تغییر رخ نمیدهد!! آدم های موفق در دنیا کسانی هستند که کمپانی های بزرگ را ساختند، به نظر شما از کجا شروع کرده اند؟ آیا همه از ابتدا ثروت عظیم داشتند؟ قطعا خیر. خیلی از ما شروع نمی کنیم به دلیل این که احساس می کنیم به لحاظ مالی یا سخت افزاری در جایگاه بدی قرار داریم.
اما انسان های موفق به این ها توجه نمی کنند!

مهم نیست که عالی باشیم تا شروع کنیم مهم این است که شروع کنیم تا عالی شویم.

آدمی که بخواهد تغییر کند با هر شرایطی تغییر می کند. مهم این است نسبت به چیزی که خودمان بودیم پیشرفت کنیم، تا به تغییر برسیم. خودمان را با کسانی که از ابتدا ثروتمند بودند مقایسه نکنیم. مهم این است اگر ما در نقطه 5 ایستاده ایم به نقطه ی ده برسیم و نسبت به گذشته خودمان پیشرفت کنیم.

[aparat id=”TBrlq”]

6.کسانی که متعهد هستند

بعضی از آدم ها شروع کننده خوبی هستند ولی تمام کننده خوبی نیستند. هیچ کس ما را با کارهایی که شروع کرده ایم ارزیابی نمی کند. بلکه با کارهایی که تمام می کنیم ارزیابی می شویم. آدم هایی که متعهد هستند و تعهد دارند، موفق به تغییر می شوند. هیچ انسان موفقی را پیدا نمی کنید که متعهد نباشد.

عادات خوب برای زندگی خوب | با تغییرات کوچک زندگی رو متحول کن

7.کسانی که مسئولیت همه چیز را خودشان بر عهده گرفته اند

کسانی که ایمان دارند که ” من مسئول 100% زندگی خودم هستم “.
اگر به دنبال تغییر در زندگی هستیم، باید مسئولیت پذیر باشیم. اگر جزء هیچ یک از این 7 دسته نیستیم، نمی توانیم تغییر چشم گیری در زندگی خود ایجاد کنیم.

خرید دوره ایجاد تحول در زندگی از سایت توانا
Rate this post
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

‫21 دیدگاه ها

  1. I do believe all of the ideas you’ve introduced in your post. They’re very convincing and can certainly work. Nonetheless, the posts are too brief for novices. May just you please extend them a little from next time? Thank you for the post.

  2. Hiya, I am really glad I’ve found this information. Nowadays bloggers publish just about gossips and internet and this is really frustrating. A good web site with exciting content, this is what I need. Thank you for keeping this web site, I will be visiting it. Do you do newsletters? Can’t find it.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا