توانمندسازی بانوان

زن جذاب دارای چه ویژگی های است؟ تکنیک های افزایش جذابیت در زنان

زن جذاب بودن را همه ی ما خانم ها دوست داریم. در واقع جذابیت به ما کمک می کند هم در محافل دوستانه محبوب باشیم و هم در محل کارمان بیشتر مورد توجه قرار گرفته و حتی گاهی سریع تر به اهداف خود برسیم و یا زودتر ارتقا شغلی پیدا کنیم. اما جذابیت وقتی در دیگران تاثیر گذار است که همراه با دوست داشتنی بودن و محبوب بودن باشد مثلا، خانمی که زیبا و جذاب است ولی در میان دیگران به مغرور بودن یا بداخلاقی معروف است نمی تواند در لیست افراد محبوب و دوست داشتنی قرار بگیرد و بنابراین جذابیتش خیلی کوتاه و فقط در نگاه اول است و سریعا با شناخت دیگران از او از بین می رود.

می توانیم این طور بگوییم که شاید زیبایی ظاهر که امری ژنتیکی است، بتواند دلیل جذابیت فرد باشد اما عوامل زیاد دیگری هستند که حتی اگر خیلی زیبا نباشیم با رعایت آن ها می توانیم جذاب به نظر برسیم. یکی دیگر از موارد مهم این است که مرد ها در روابط خود با زن ها سخت پسند خواهند بود، آن ها از دوری و وابستگی زیاد لذت نخواهند برد، اما بعضی از ویژگی های خانم ها آن ها را جذب خواهد کرد.

یک زن جذاب خودش است

یکی از مهمترین مسائلی که باعث می شود از نظر دیگران خوشایند باشیم، این است که در روابط خود نقش بازی نکنیم و خود واقعی مان باشیم. اگر نیاز هست اظهار نظری بکنیم، نظر واقعی خود را بگوییم و به خاطر خوشایندی دیگران دروغ نگوییم. سعی کنیم با دیگران و خودمان رو راست باشیم. در واقع یک زن جذاب خودش را دوست داشته و از این که خودش باشد هراسی ندارد..

زن جذاب عزت نفس دارد

عزت نفس، در واقع ارزشی است که ما برای خود قائل هستیم و احساس خوبی که نسبت به خودمان داریم، می باشد. عزت نفس در ما مثل، یک آینه عمل می کند، یعنی هر قدر ما بیشتر احساس ارزشمندی داشته باشیم، دیگران این احساس را که از ما منعکس می شود بیشتر دریافت کرده و آن ها هم ارزش و احترام بیشتری برای ما قائل هستند و بیشتر ما را دوست خواهند داشت و سریع تر به عنوان یک زن جذاب شناخته خواهیم شد.

زنان جذاب لبخند می زنند

لبخند زدن نشانه ی گشاده رویی ماست و در واقع به دیگران نشان می دهد که به راحتی می توانند با ما آشنا شوند. لبخند زدن نشانی عزت نفس داشتن ما نیز است. زن های خوشرو، سریع تر نظر دیگران را جلب کرده و با دیگران ارتباط برقرار می کنند. برای این که زن جذاب تری به نظر برسیم، باید بیشتر بخندیم.

زنی با لبخند جذاب

دیگران را دوست دارند

دوست داشتن دیگران و احترام قائل بودن برای آن ها در محبوب بودن بسیار مهم است اما برای این که بتوانیم دیگران را دوست داشته باشیم باید اول خودمان را دوست داشته باشیم. شاید در ابتدا سخت باشد که خودمان را با وجود همه ی عیب و ایراد ها و نواقصی که می دانیم، داریم دوست داشته باشیم اما با استفاده از خودشناسی و راه کارهای افزایش عزت نفس، می توانیم خودمان را به همین شکلی که هستیم دوست داشته باشیم. در کنار این خودشناسی و عزت نفس، متوجه می شویم همان طور که ما کامل نیستیم، دیگران هم نقایص و عیب هایی دارند اما می توانیم با وجود همه ی این ها و با توجه به نکات مثبت شان آن ها را دوست داشته باشیم.

زنان جذاب شنونده خوبی هستند

برای محبوب و دوست داشتنی بودن نزد دیگران، تکنیک شنونده فعال بودن بسیار مهم است. به جای این که مدام خودمان حرف بزنیم، شنونده حرف های دیگران خواهیم بود و این گونه هم به شناخت در مورد آن ها می رسیم و هم آن ها با دیدن این که ما به حرف هایشان به این خوبی گوش می دهیم، خوشحال می شوند و احساس می کنند که ما برای آن ها ارزش و اهمیت قائل هستیم و به این ترتیب بیشتر ما را دوست خواهند داشت.

زنان جذاب شاد هستند

وقتی شاد هستیم، انرژی مثبت زیادی به دیگران می دهیم و اطرافیان ما هم ما را بیشتر دوست خواهند داشت و هم از گذراندن وقتشان با ما بیشتر لذت می برند. خانم های شاد و پر انرژی بیشتر مورد توجه دیگران هستند. دیدن آدم هایی که همیشه ناراحت و خسته هستند، چه جذابیتی می تواند داشته باشد؟!

مرد ها زن های که افسرده هستند و همیشه در حال شکایت و غر زدن می باشند را دوست ندارند، زیرا آن ها اعتقاد دارند این دسته از زن ها در زندگی آن ها چیزی به جز تاثیرات منفی و انرژی منفی نخواهند داشت، آن ها زنانی را دوست خواهند داشت که در زنگی شاد هستند و از زندگی خود لذت می برند، حتی گاهی آن ها به دلیل داشتن احساس شادی و لذت دارای چهره ای جذاب و جذب کننده خواهند بود.

زن جذاب از دیگران تعریف می کند

یک زن جذاب مثبت نگر است و وقتی با دیگران مواجه می شود به جای این که عیب و ایرادهای آن ها را مد نظر قرار دهد به نکات مثبت و خوب آن ها دقت کرده و این نکات مثبت را برای آن ها بازگو می کنند. دیگران از این که ما به خوبی هایشان توجه کردیم، خوشحال می شوند و احساس خوبی از بودن در کنار ما به آن ها دست خواهد داد. برای تعریف کردن از دیگران نباید مبالغه کنیم و یا به دروغ خصلتی را در آن ها تمجید کنیم چون همه ی انسان ها فرق راست و دروغ را سریعا تشخیص داده و به این ترتیب ما از تعریف کردن از آن ها نتیجه عکس می گیریم.

زنان جذاب خوش لباس هستند

زنان خوش لباس و جذاب

اولین چیزی که در ثانیه های ابتدای مواجه شدن با دیگران روی آن ها تاثیر می گذارد، ظاهر ماست. پس مهم است که ظاهر آراسته، پاکیزه و زیبایی داشته باشیم. تا جایی که مطابق با ذوق و سلیقه خودمان باشد خوب لباس بپوشیم. در واقع یک راز اصلی زن جذاب بودن خوش لباس بودن است.

زن جذاب به خودش و دیگران اهمیت می دهد

هر چقدر ما به خودمان اهمیت بدهیم، دیگران هم به ما اهمیت می دهند. اگر ما خود را انسان لایق و شایسته ای ندانیم این حس را به دیگران هم القا کرده و آن ها هم برای ما ارزش و احترامی قائل نبوده و تمایلی به دوستی با ما نخواهند داشت و در واقع هیچ جذابیتی برای آن ها نخواهیم داشت. در کنار این که ما به خودمان اهمیت می دهیم ،برای دیگران نیز اهمیت قائل می شویم و به آن ها احترام بگذاریم. وقتی به دیگران اهمیت دهیم آن ها ما را دوست داشتنی تر خواهند دانست و یک زن جذاب به نظر خواهیم رسید.

یک زن جذاب اهل مطالعه است

برای این که از نظر دیگران یک زن جذاب باشیم باید خوش مشرب هم باشیم. برای این کار لازم است همیشه حرف های جالب، جدید و شنیدنی داشته باشیم که بتوانیم برای دیگران تعریف کنیم. با خواندن کتاب در واقع نوعی جذابیت درونی برای خود ایجاد می کنیم به طوری که دیگران از هم صحبتی با ما لذت برده و بیشتر جذب ما شوند.

در کنار همه ی این ویژگی ها، می توانیم خصوصیات زیادی را بگوییم که با داشتن آن ها، زن جذاب تری می شویم. مثل: مهربان بودن، بامزه بودن، قضاوت نکردن دیگران، غیبت نکردن، عصبانی نشدن، کنترل کردن احساسات و… اما در نهایت این را بدانیم که ما هر چقدر این مهارت ها را در خود افزایش دهیم، باز هم افرادی هستند که ما را دوست نخواهند داشت و برایشان جذاب نخواهیم بود. بنابراین نباید خیلی هم این مسئله را برای خودمان بزرگ و سخت کنیم. همین که از نظر تعدادی از افراد یک جمع جذاب باشیم کافی است و تلاش ما نتیجه داده است.

Rate this post
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا