ایجاد تغییر در زندگی

نگاه افراد موفق در مورد ایجاد تغییر در زندگی | افراد موفق به استقبال تغییر می روند

خوب است همه ما این موضوع را در نظر بگیریم که در گذشته بزرگانی وجود داشته اند که مسیر موفقیت را در حوزه ای که ما به آن علاقه داریم، طی کرده اند، پس ما برای رسیدن به موفقیت باید وارد این حوزه شویم و از این افراد کمک بگیریم، پس اگر همه ی ما انسان ها برای انجام فعالیت های خود از افراد با تجربه تری مشورت بگیریم، بهتر می توانیم مسیر موفقیت را طی کنیم.

آلبرت انیشتین در ارتباط با تغییر می گوید: جهانی که ما خلق کرده ایم، طرز تفکر ما است، پس نمی توانیم آن را بدون تغییر طرز تفکر خود تغییر دهیم.
عده زیادی از افراد در دنیا وجود دارند که تحت هیچ عنوان تغییر نمی کنند، زیرا آن ها به طرز تفکر خود ایمان دارند، تا زمانی که افراد نخواهند تغییر کنند و به دنبال دستاورد های جدید باشند، نمی توانند تغییر کنند.

[aparat id=”bkKa2″]

چرا بعضی ها تغییر نمی کنند ؟ | چه کنیم که نسبت به تغییرات مقاوم نباشیم

آرنولدبنت در مورد تغییر می گوید:

هر گونه تغییر، حتی تغییر در جهت بهتر شدن، همواره با مشکلات و موانعی همراه خواهد بود.

موانع تغییر از نگاه بزرگان چیست؟

5 مانع از دیگاه بزرگان برای تغییر وجود دارد، اما قبل از بیان موانع خوب است بدانیم که هیچ دلیلی وجود ندارد که ما انسان ها قالب زندگی و ساختار خود را به یک شیوه ی رایج جلو ببریم.
انسان ها باید بابت موفقیت هایی که در زندگی به دست می آورند به خود تبریک بگویند و بابت این موفقیت ها بجنگند، زیرا هیچ انسانی به جز خود آن ها قادر به رسیدن در این جایگاه نخواهد بود.

دوره آموزشی رایگان ” موانع ایجاد تغییر در زندگی از نگاه افراد موفق دنیا ”

در ادامه 5 مورد از موانع تغییر را از دیدگاه بزرگان بازگو خواهیم کرد.

1.عدم ایجاد احساس اضطرار برای تغییر به اندازه کافی
2.عدم وجود یک چشم انداز
3.از بین نبردن موانع چشم انداز جدید
4.نبود برنامه ریزی سیستماتیک و عدم ایجاد بردهای کوتاه مدت
5.اعلام پیروزی زود هنگام

انسان هایی که به دنبال تغییر هستند در هر جایگاه و موقعیتی خود را در مسیر هدف قرار می دهند و برای رسیدن به هدف تلاش و برنامه ریزی دارند.

چگونه تغییر کنیم ؟ + 7 نکته ای که برای تحول در زندگی به آن نیاز داریم 

آقای وین دایر یکی از بزرگ ترین اساتید دنیا در حوزه تغییر است، ایشان می فرماید: ایجاد تغییرات بزرگ در زندگی می تواند تا حدودی ترسناک باشد، اما آیا می دانید ترسناک تر از آن چیست؟ (حسرت)

بیشتر انسان ها زمانی که از گذشته صحبت می کنند، قالب صحبت های آن ها برگرفته از حسرت گذشته است، اما چرا باید حسرتی از گذشته همراه آن ها باشد، پاسخ این است که آن ها در زندگی ترس هایی بزرگ و گسترده ای را تجربه کرده اند.

آقای جیم ران می گوید: ما باید در زندگی حتما یک درد را تحمل کنیم، حالا می تواند این درد ناشی از درد و حسرت باشد و یا درد ناشی از دسیپرین باشد، یعنی خیلی از ما انسان ها مجبوریم که طی یک زمان خاص یک کاری را انجام دهیم.

موانع تغییر از نگاه بزرگان

ترس از تغییر چیست؟

به اضطراب غیر واقعی و بی اساس، هنگامی که فردی با موقعیت یا تجربیات جدید رو به رو می شود، ترس از تغییر می گویند.
ترس همیشه به ما می گوید که اگر تلاش نکنیم، امکان شکست ما بیشتر از موقعیت های ما خواهد بود، همین نگرش مانع ایجاد هر گونه تغییری خواهد شد.

استاد تغییر باشم یا قربانی تقدیر ؟ + چگونه تغییر کنیم

تغییر مخصوص کسانی است که دوست دارند شایسته زندگی کنند و عدم تغییر با حسرت زیستن همراه خواهد بود، پس تصمیم با خود ما است که تغییر را بپذیریم یا عدم تغییر را.
اگر تغییر نکنیم هرگز نمی توانیم شایستگی های خود را زندگی کنیم. انسان ها می ترسند که بزرگ ترین رویا های خود را بر آورده کنند، چون یا به این می اندیشند که سزاوار آن نیستند و یا این که از عهده ی آن بر نمی آیند.

زندگی خوب لیاقت می خواهد و هر آدمی لیاقت یک زندگی خوب را ندارند، در واقع این افراد هستند که لیاقت خود را تعیین می کنند، پس خوب است این لیاقت را در خود به وجود آوریم و زندگی خود را دست خوش تغییر کنیم تا اتفاقات بزرگ تری را تجربه کنیم.

ما از عهده ی هر عملی بر میایم، فقط کافی است تغییر را بپذیریم و خود را سزاوار و شایسته ی زیستن رویا های خود بدانیم. با تغییر، رویا های خود را زندگی کنیم.

تئوری تغییر در زندگی + راه حل رفع نا امیدی و ایجاد تحول در زندگی 

اگر می خواهیم زندگی بهتری را تجربه کنیم باید خودمان انسان بهتری شویم، تا وقتی که انسان گذشته هستیم، دستاورد های ما همانند گذشته خواهد بود.

آن چه بیان شده است، دیدگاه و نظر بزرگان در ارتباط با تغییر و موانع آن بوده، حال می خواهیم بدانیم نظر شما در ارتباط با موضوع تغییر و ترس از تغییر چیست؟

[aparat id=”TBrlq”]

تو میتونی زندگیتو عوض کنی ، دوره ایجاد تحول در زندگی

مقالات مرتبط با این نوشتار :

تغییر سبک زندگی چگونه امکان پذیر است ؟+ انواع سبک زندگی
راه های ایجاد تغییر زندگی که نمیدانید | 5 گام طلایی برای تغییر در زندگی چیست؟
روش افراد موفق برای تحول در زندگی + ترس از ایجاد تغییر در زندگی چیست؟
Rate this post
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

‫18 دیدگاه ها

  1. بسیار بسیار عالی

    باید ببینیم پایدارترین تغییرات چه نوع تغییراتی هستند و چه هدفی را دنبال می کنند که باعث شکوفا تر شدن ما شود.
    مرسی از مقاله زیباتون😊🙏🏻

  2. Definitely believe that which you stated. Your favorite reason appeared to be on the internet the simplest thing to be aware of. I say to you, I certainly get irked while people think about worries that they just don’t know about. You managed to hit the nail upon the top as well as defined out the whole thing without having side effect , people can take a signal. Will likely be back to get more. Thanks

  3. I loved up to you’ll obtain performed right here. The comic strip is tasteful, your authored subject matter stylish. however, you command get bought an nervousness over that you wish be turning in the following. sick undoubtedly come further formerly again since exactly the similar nearly very steadily inside case you shield this increase.

  4. Howdy! I know this is somewhat off topic but I was wondering if you knew where I could locate a captcha plugin for my comment form? I’m using the same blog platform as yours and I’m having problems finding one? Thanks a lot!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا