روانشناسی عشق

چگونه بفهمیم دختری عاشق ما شده است؟

همه ی ما انسان ها ذاتا تمایل به دوست داشته شدن داریم. دوست داریم دیگران عاشق ما باشند و محبوب آن ها باشیم (راز های محبوب شدن و محبوب ماندن را در مقاله مغز عاشق و قلب عاشق بررسی کردیم)

اما چگونه باید متوجه شویم دختری به ما علاقه دارد؟ عشق و علاقه دختر به پسر بسیار پیچیده تر از عشق مردان به زنان است و تشخیص آن هم به همان نسبت سخت تر است، اما در ادامه به نشانه های عمومی و بسیار مهم برای شناسایی دخترانی که به ما علاقه دارند می پردازیم.

چگونه عاشق شویم؟ | تاثیر عشق بر روح و جسم انسان

عشق دختر چیست؟

خانم‌ها بیشتر بر اساس احساسات خود، تصمیم می گیرند و عمل می‌کنند، به همین دلیل عشق در دختران موضوعی است که اگر اتفاق بی اوفتد بسیار پایدار و تاثیر گذار خواهد بود. اگر عشق در  در دختران به درستی بیان و فهمیده شود، می‌تواند باعث  ایجاد ارتباطی سالم و محکم شود، دختران در عشق به دنبال فردی هستند که مسئولیت خانواده را به او بسپارند و به او تکیه دهند.

عشق دختر برای آغاز و ادامه ی یک رابطه بسیار مهم و ضروری است، اما دختر ها احساسات خود را سخت‌تر بیان می‌کنند و  این موضوع موجب آسیب‌ رسیدن به رابطه می شود. شاید یک شخص عشق زیادی به کراش خود داشته باشد، اما در بیان آن دچار مشکل  می شود و طرف مقابل هم نمی تواند متوجه این قضیه شود.

چگونه یک دخترمغرور را مجذوب خود کنیم؟ | ۷ نکته طلایی برای رفتار با دختر مغرور

چگونه بفهمیم یک دختر روی ما کراش دارد

یکی از نیازهای اساسی در زندگی هر انسانی، تعامل و ارتباط با دیگران است. هر انسانی برای رشد، بقاء و پیشرفت خود، محتاج رابطه با سایرین است.
علامت های ظاهری، رفتاری و کلامی، از نظر علم روانشناسی ثابت شده هستند. بعضی از این علایم به صورت آگاهانه است، یعنی دختر نشان می دهد تمایل دارد با ما رابطه عاطفی برقرار نماید.
کراش، یعنی میل و اشتیاق آتشین برای بودن با فردی که به نظر بسیار جذاب و خاص می‌آید، در واقع  شیفتگی موقتی است که ما را به خود جذب می‌کند، اکثر کراش‌ها به صورت ناگهانی اتفاق می افتد و این شیفتگی دیوانه‌وار باعث عدم کنترل در رفتار می شود.

همه ی ما انسان ها به دنبال پیدا کردن کسانی هستیم که با آن ها حس خوشبختی کنیم و از زندگی با آن ها لذت ببریم و در کنار آن ها سود بیشتری بدست آوریم. احتیاج به رابطه با جنس مخالف در مقطعی از زندگی همه ی ما انسان ها مطرح می شود و این در واقع زمانی است که پسر و دختر دوست دارند همسر آينده خود را خودشان انتخاب کنند.

 

عشق از طرف دختر به پسر در بیشتر مواقع مخفی می ماند، زیرا دختران از ابراز احساسات خود به پسران خجالت می کشند و فکر می کنند با انجام این کار به شکستن غرور خود می پندارند. با این وجود عشق یک دختر به صورت ناخواسته در رفتارها، گفتارو حرکات او با فرد مورد نظر مشخص می شود.

در یک رابطه ی احساسی، طرز رفتار و گفتار هر دو نفر بسیار مهم و تاثیر گذار است، پس این که یک رابطه ی عاطفی ادامه پیدا کند و یا دچار شکست شود به ميزان زيادي به رفتارها و اعمال طرفین بستگی دارد، اما خوب است بدانیم دختران در عشق حساس تر هستند و بیشتر وابسته می شوند.

10 علامت عشق دختر به پسر

عشق دختر

  1.  اگر دختری از ما خوشش آید، معمولاً نگاه خود را از ما می دزدد. معمولاً زمانی که ما متوجه نیستیم به ما نگاه می کند، پس قطعاً در نظر او جذاب آمده ایم.
  2. همیشه برای ما وقت می گذارد و زمانش را هر طور که شده به ما اختصاص خواهد داد.
  3. به هنگام صحبت کردن با ما  دچار اضطراب و استرس می شود و به دلیل ترشح هورمون عشق تبش قلب او زیاد تر و دچار لکنت زبان می شود. حتی نمی تواند به راحتی با ما صحبت کند.
  4. برای این که بتواند با ما هم کلام شود و دقایقی در کنار ما بماند تا رابطه را بهتر کند از ما کمک می خواهد تا مشکل او را حل کنیم. گر چه به نظر ما مشکلش ساده و پیش پا افتاده است.
  5. به طور مستقیم ابراز احساسات نمی کند. سعی می کند هنگام صحبت کردن با ما به طور غیر مستقیم ابراز علاقه کند، مثلاً با دکمه لباس و موهای خود بازی می کند یا سوالاتی در مورد کار ما می پرسد.
  6. در جمع دوستانه به ما توجه می کند. حرف خنده داری اگر بزند صرفاً برای جلب توجه ما می زند و به عکس العمل ما توجه می کند.
  7. دختری که عاشق ما است به هنگام جوک تعریف کردن ما عمیقاً و از ته قلب می خندد و لبخند و خنده اش تصنعی نیست.
  8. دختری که عاشق ما است تمام حرف های ما برایش جذاب است،حتی اگر جوک یا حرف بی معنی بزنیم، او عمیقاً می خندد که نشان از علاقه شدید او به ما خواهد بود.
  9. معمولاً از ما می خواهد آیدی اینستاگرام را به او بدهیم تا در شبکه های اجتماعی ما را دنبال کند. معمولاً هر پستی که می گذاریم لایک می کند و جواب استوری های ما را سریع و با شوخ طبعی می دهد.
  10. معمولاً سعی می کند که حرکات خود را شبیه ما کند. تمام علائم زبان بدن ما را تقلید می کند و این نشان دهنده این است که ما را شدیداً دوست دارد و قلب او فقط برای ما می تپد.
نشانه های عاشق شدن مردان مغرور چیست ؟ | نشانه دلباختگی مردان

12 نکته ی مهم برای بدست آوردن قلب دختر مورد علاقه خود 

اکنون که با نشانه های علاقه دختر به پسر آشنا شدیم، بهتر است ببینیم چطور می توانیم بعد از شناسایی علاقه اولیه ای که از طرف مقابل نسبت به ما وجود دارد، یک رابطه عاطفی و عاشقانه را آغاز کنیم.

  1. اجازه بدهیم یک رابطه عاشقانه به مرور شکل بگیرد، رابطه را سریع آغاز نکنیم.
  2. جسور و شجاع باشیم. اکثرا دخترها مردان جسور، قوی و شجاع را بیشتر می پسندند.
  3. با دختر مورد علاقه خود مثل یک کالا یا یک جنس برخورد نکنیم و نگذاریم که احساس کند داریم از او سو استفاده می کنیم.
  4. اگر واقعاً او را دوست داریم باید به او اثبات کنیم و بگوییم که عشق ما از روی هوس نیست به حرف های او گوش دهیم.
  5. به او و صحبت ها و فعالیت هایش توجه کنیم و برای او احترام و ارزش قائل شویم.
  6. به او اطمینان دهیم که می توانیم دوست خوبی برای نه تنها خود او بلکه برای دوستان او باشیم.
  7. از او و زیبایی های ظاهری او تعریف کنیم، طوری که احساس کند زیبا ترین زن جهان است. قلب او فقط جایگاه ما است.
  8. همیشه با شادی های او شاد شویم و با غم های او هم دردی کنیم تا احساس بهتری داشته باشد.
  9. به ظاهر، بهداشت و نظافت خود اهمیت دهیم. همیشه تمیز باشیم و بوی خوب و خوش دهیم که برای دختران بسیار مهم است.
  10. با او صداقت داشته باشیم.
  11. به آن چه که نیستیم تظاهر نکنیم، با او شوخی کنیم و خودمان را آن چه که واقعاً هستیم به او نشان دهیم، نقاب بر چهره نداشته باشیم.
  12. همه جوره عاشق او باشیم چه از لحاظ ظاهری چه از لحاظ باطنی. این مسئله را همواره به او متذکر شویم و سعی کنیم قلب او را به تسخیر خود در آوریم.

مقالات مشابه با این نوشتار :

عاشق کیست ؟ عشق و عاشقی از نگاه شیمی
دلتنگی چیست ؟ نشانه های دلتنگی در مردان کدامند؟
نشانه های عدم علاقه زن به مرد چیست؟ + 5 نشانه عدم علاقه زن به همسر
چگونه احساساتمان را بیان کنیم ؟ | نحوه ابراز احساسات
Rate this post
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

‫15 دیدگاه ها

  1. I together with my friends have been looking at the nice tactics from your site and then before long developed a horrible suspicion I never thanked the site owner for those strategies. Most of the ladies came for that reason excited to read all of them and have now surely been loving these things. Appreciate your truly being simply considerate and also for utilizing such awesome themes most people are really needing to be informed on. My personal sincere apologies for not saying thanks to you sooner.

  2. Attractive section of content. I just stumbled upon your web site and in accession capital to assert that I acquire in fact enjoyed account your blog posts. Any way I’ll be subscribing to your augment and even I achievement you access consistently quickly.

  3. My spouse and i felt now joyful Michael could do his investigation while using the ideas he made out of your web pages. It’s not at all simplistic to just choose to be giving freely techniques which usually some people have been making money from. And we also understand we have the writer to appreciate for that. The most important illustrations you have made, the easy site navigation, the friendships you will help engender – it is many impressive, and it’s making our son in addition to the family reckon that that article is satisfying, and that’s exceedingly pressing. Many thanks for all!

  4. I’ve been browsing online more than 3 hours today, yet I never found any interesting article like yours. It is pretty worth enough for me. In my opinion, if all webmasters and bloggers made good content as you did, the web will be much more useful than ever before.

  5. Good day! I know this is kinda off topic but I was wondering which blog platform are you using for this site? I’m getting fed up of WordPress because I’ve had problems with hackers and I’m looking at alternatives for another platform. I would be awesome if you could point me in the direction of a good platform.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا